Terug naar nieuws
Binnenland
Politie Forum Redactie245
Flatbewoners in Spijkenisse verlost van wekker die om 5.00 en 17.00
Samenvatting: Flatbewoners in Spijkenisse verlost van wekker die om 5.00 en 17.00 uur afging Vanochtend is in Spijkenisse een wekker uitgeschakeld die de bewoners…
Artikel Details
Locatie: SpijkenisseDatum: 15-10-2025, 00:41Jaar: 2025
Bekijk op Crime Map Nederland →Flatbewoners in Spijkenisse verlost van wekker die om 5.00 en 17.00 uur afging
Vanochtend is in Spijkenisse een wekker uitgeschakeld die de bewoners van een flat aan de A.M. de Jongstraat parten speelde. De wekker ging elke dag om 5.00 uur en 17.00 uur af, waardoor de bewoners last hadden van overlast. Een buurvrouw had de overlast eerder gemeld bij de gemeente Spijkenisse, woningcorporatie Maasdelta en de politie.
Het duurde echter een paar weken voordat de politie de bewoners van het appartement kon bereiken om de overlast op te lossen. De buurvrouw kreeg uiteindelijk contact met de wijkagent, die hem smeekte om te bellen als de wekker opnieuw afging. Toen het tijdstip daar was, gingen de agenten langs en haalden het slot uit de deur om de wekker uit te schakelen. Binnen troffen ze niets bijzonders aan, aangezien de bewoner niet thuis was.
Weckers en Overlast
Het is niet de eerste keer dat de politie in actie moet komen om een overlastverwekkend voorwerp uit te schakelen. In het verleden zijn er al meerdere gevallen gevolgd waarbij weckers door de politie zijn uitgeschakeld. Bijvoorbeeld, een appartement in Rotterdam-Rotterdam waar een wekker elke dag een uur lang afging.
Het probleem met weckers is dat zij niet altijd worden opgemerkt door de politie of andere autoriteiten. Daarom is het vaak moeilijk om de overlast op te lossen en de betrokken partij te bereiken. Een oplossing om dit probleem aan te pakken zou zijn dat bewoners sneller kunnen bereiken door een meldingsapp of website.
Een andere oplossing zou zijn dat er een aparte regeling is voor het melden van overlastverwekkende weckers. Zo kan de politie sneller in actie komen om de overlast op te lossen en kan de betrokken partij snel worden bereikt. Dit zou het probleem kunnen verminderen en maken dat de bewoners geen last meer hebben van de overlast van de wecker.
Bewoners van de A.M. de Jongstraat
De bewoners van de A.M. de Jongstraat zullen de overlast van de wekker binnenkort achter zich kunnen laten. Echter, het was een moeilijke strijd om de overlast op te lossen. De politie had twee weken lang geprobeerd om de bewoners van het appartement te bereiken. Uiteindelijk kwam de buurvrouw in contact met de wijkagent, die haar smeekte om te bellen als de wekker opnieuw afging.
Het is duidelijk dat de bewoners van de A.M. de Jongstraat niet tevreden waren met de overlast die de wekker veroorzaakte. Maar nu is de overlast verdwenen en kan men zich op andere zaken richten.
Conclusie
Vanochtend is in Spijkenisse een wekker uitgeschakeld die de bewoners van een flat aan de A.M. de Jongstraat parten speelde. De wekker ging elke dag om 5.00 uur en 17.00 uur af, waardoor de bewoners last hadden van overlast. Een buurvrouw had de overlast eerder gemeld bij de gemeente Spijkenisse, woningcorporatie Maasdelta en de politie. De politie heeft de overlast opgelost nadat ze de bewoners van het appartement hadden kunnen bereiken.
Waar is dit incident gebeurd?
De bewoners van een flat aan de A.M. de Jongstraat in Spijkenisse waren lastig gevallen door een overlastwekker.
Wat was de overlast die de bewoners hadden?
De wekker ging elke dag om 5.00 uur en 17.00 uur af, waardoor de bewoners last hadden van overlast.
Hoe is de overlast uiteindelijk opgelost?
De politie kon de bewoners van het appartement uiteindelijk bereiken en haalde het slot uit de deur om de wekker uit te schakelen.
Heeft u nog vragen over dit onderwerp? Plaats een reactie hieronder.
Reacties
Reacties(0)
Meepraten in de discussie?
Log in om een reactie te plaatsen en mee te discussiëren.
Nog geen reacties
Wees de eerste om te reageren op dit artikel!